2023. augusztus 17., csütörtök

ELKEDVETLENEDTÉL❣️

"Még egy fogyatkozás van benned; add el mindenedet, amid van... és jöjj, kövess engem" 
(Lk 18,22). 

"Az pedig ezeket hallván..."
Hallottál-e már valaha kemény szót a Mestertől? 
Ha nem, kérdés, hogy hallottad-e Őt valaha is. Jézus Krisztus sok mindent mond, amit végighallgatunk, de mégsem halljuk meg; ha meghallanánk, szava megdöbbentően kemény lenne. Úgy látszik, Jézust nem nyugtalanította, hogy ez az ember megteszi-e majd, amit mondott neki, meg sem próbálta maga mellett tartani. 

Egyszerűen ezt mondta neki: "Add el mindenedet és jer, kövess engem!" 
Urunk nem sorolt fel bizonyítékokat, nem beszélte rá az embereket semmire, nem akarta "megfogni" őket: egyszerűen kimondta a legkönyörtelenebb szavakat, amiket emberi fül valaha is hallott, és annyiban hagyta. Hallottam-e valaha kemény szót Jézus szájából? 
Mondott-e már valamit személy szerint nekem, amire elgondolkozva odafigyeltem? 

Nem olyasmit, amit fejtegethetek és amiről beszélni tudok, hanem amit személyesen nekem mondott. Ez az ember megértette, amit Jézus mondott; meghallotta és megértette, mire gondol - és ez összetörte a szívét. Nem dacosan ment el; elment szomorúan, egészen elkedvetlenedve. 
Jézus nem ment utána, hagyta elmenni. 

A komoly vágyakozás tüzével jött Jézushoz, de Jézus szava megfagyasztotta. 
Urunk pontosan tudta, hogyha egyszer meghalljuk a szavát, az előbb-utóbb gyümölcsöt terem. Rettenetes, hogy némelyikünk akadályozza a gyümölcstermést a gyakorlati életben. 
Szeretném tudni, mit mondanánk, ha megkérdezne, vajon ezen a bizonyos ponton alárendelnénk-e magunkat neki? 
Egy biztos: Ő soha nem fog a szemünkre vetni semmit.


1 megjegyzés:


  1. tudom nem kapok segitséget ,de megprobalom!!
    HA TUDNAK SEGITSENEK TÜZELÖBEN,, CSILLÁNAK DAGANAT CISZTA VAN VESÉN PETEFÉSZEKBEN UGY NÉZ KI JÓINDULATU,,
    ,EZ ALLITOLAG CUKOR MIATT VAN, SULYOS CUKORBETEG VAGYOK 6 ÓRÁNKÉNT INZULIN nekem van//apidra ill. janumet tabletta//
    VARGA ZOLTÁN VADNA SZABADSÁG TÉR 15//VAGY VARGÁNÉ SZŰCS CSILLA ERSTE BANK 116 00006 0000 0000 2576 6862
    voltam kardiologian szivkoszorú érszükület. ill.. szivbillentyü elégtelenség van mennem kell érfestésre,, ha tudnak kérem segitsenek VÉGREHAJTÓ HAVI 25 EZRET VON.

    VálaszTörlés