2023. május 25., csütörtök

AZ ÖNZÉS PRÓBÁJA❣️

"Ha te balra tartasz, én jobbra megyek; ha te jobbra mégy, én balra térek" (1Móz 13,9)

Amint az Istenben való hitből kezdesz élni, a leggazdagabb és legcsalogatóbb távlatok tárulnak fel előtted, és mindaz jog szerint a tied.

De ha hitből élsz, akkor mindenekelőtt azt a jogodat fogod gyakorolni, hogy lemondasz jogaidról és Isten választására bízod magad.Isten néha megengedi, hogy olyan próbába juss, ahol jogod lenne a jóléthez, megilletne téged, ha nem a hit életét élnéd. 

De ha hitből élsz, akkor teljes örömmel lemondasz jogodról és Istenre bízod a választás jogát.
Ez önfegyelem, ennek segítségével a természeti szellemivé alakul át, az Isten szavának való engedelmesség által.

Ha életünk vezére a jog, akkor ez szellemi látásunkat eltompítja. Az Istenben hívő élet nagy ellensége nem a bűn, hanem az a jó, amelyik nem a legjobb.

A jó mindig ellensége a legjobbnak.
Ábrahám a világ szerint a legbölcsebben járt volna el, ha ő maga választ. Joga volt ehhez és a körülötte élő emberek bolondnak tarthatták, mert nem választott.

Sokan közülünk azért nem jutnak szellemileg előbbre, mert inkább azt választják, amihez joguk van, ahelyett, hogy egészen Istenre bíznák, hogy Ő válasszon.
Meg kell tanulnunk a szabályt:
Úgy járni, hogy szemünk Istenen legyen. "Járj énelőttem"
(1Móz 17,1)


1 megjegyzés:


  1. HA TUDNAK SEGITSENEK ÉLELMISZERBEN ,, CSILLÁNAK DAGANAT CISZTA VAN VESÉN PETEFÉSZEKBEN UGY NÉZ KI JÓINDULATU,,
    ÉN BEFAGYOTT VÁLL SINDROMA MIATT JÁROK FIZIOTERAPIAS KEZELÉSRE NEM TUDOM KINYUJTANI BAL VÁLLAT FELEMELNI EGYENESBE ,EZ ALLITOLAG CUKOR MIATT VAN, SULYOS CUKORBETEG VAGYOK 6 ÓRÁNKÉNT INZULIN
    VAGY BÁRMIT ELFOGADUNK CSILLANAK RUHA NEKEM CIPÖ 39 ES CSILLA 178 CM 60 KG VARGA ZOLTÁN VADNA SZABADSÁG TÉR 15
    voltam kardiologian szivkoszorú érszükület. ill.. szivbillentyü elégtelenség van mennem kell érfestésre,, ha tudnak kérem segitsenek VÉGREHAJTÓ HAVI 25 EZRET VON KÖZMUNKA FIZETÉSBÖL FELESÉGEM SZÁMLÁJA ZÁROLÁS ALATT VAN VÉGREHAJTO ALLTAL 30 101 6583

    VálaszTörlés